Adwords

Adwords

Hvad er Google Adwords? Adwords er Googles reklame system, hvor annoncører byder på bestemte søgeord, for at deres klikbare annoncer skal vises i Googles søgeresultater. Annoncørerne betaler derefter pr. klik på deres annonce.

 

Vigtige Adwords bud pointer

Mange faktorer kan påvirke omkostningerne til Adwords annoncering for din virksomhed. Lær alt om disse omkostninger, hvordan bud virker, og den gennemsnitlige pris pr klik for at få en god forståelse af Adwords. Den aktuelle placering af din annonce bestemmes af din annonce rang (Maksimumbud gange kvalitetsresultat). Den højeste ad rang får den 1. annonceposition. Din faktiske CPC vil blive bestemt af ad rang af den næste højeste annonce under dig divideret med dit kvalitetsresultat. Den eneste undtagelse fra denne regel er, når du er den eneste tilbudsgiver eller det laveste bud i Adwords-auktionen.

Auktionen bliver kørt milliarder af gange hver måned. Resultaterne er sådan, at brugere finder annoncer, der er relevante for det de leder efter, i forhold til hvad man har indtastet som søgeord når man udarbejder sin Adwords annonce. Dine annoncer er dermed kvalificeret til at blive indgået en auktion, når du byder på søgeord der er relevante for brugerens søgning. Dine bud, kvalitetsresultat og relevans vil komme i spil for, om din annonce er kvalificeret til at blive vist.

adwords

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *