Adwords

Adwords

SoftwareDanmark beskæftiger inhouse Adwords eksperter, der håndterer dine Adwords kampagner og annoncer. Derfor tilbyder de også altid Adwords support både via telefon og mail, når som helst du har behov for det.

 

Adwords arbejdet kort fortalt

Der er mange elementer at tage højde for, når man arbejder med Adwords. Mange flere end vi kan dække her. Men for at tage et par enkelte, så arbejder det professionelle Adwords bureau København altid at sikre at din Adwords strategi matcher strukturen, kampagnerne, annoncegrupperne, annoncerne og søgeordene ved at optimere søgeordstyper, kvalitetsresultater, klikpriser og annonceudvidelser. Prisen er naturligvis en vigtig faktor i Adwords arbejdet, og derfor overvåges dit budget løbende, samt der analyseres på hvordan det bruges. Derfor kan de hele tiden optimere på at justere dine bud for hver enkelt søgeordstype alt afhængig af performance. Mange annoncører går efter at blive blandt de 3 øverste annoncer, der vises for oven på Googles søgemaskine. Det giver som regel flest klik, men ikke altid den bedste ROI. Mange brugere har nemlig en tendens til at klikke på disse annoncer uden den store omtanke. Annoncer i pos. 4-11 kan have større konverteringsrate og lavere klikpris. Dette er naturligvis også noget de analyserer på, inden de optimerer dine bud.

adwords

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *