Adwords

Adwords

I en tidligere blog har jeg beskrevet hvordan Adwords kan anvendes fordelagtigt både for større og mindre virksomheder. I denne blog vil jeg fortsætte med at liste et par af fordelene ved brugen af Adwords som et led i din online marketing.

Et par Adwords fordele

Som nævnt tidligere har Adwords masser af fordele, og nedenfor vil jeg nævne yderligere et par punkter som måske vil overbevise dig om at bruge Adwords i fremtiden.
Fuld kontrol og nemt at målrette
Dette er en af de fordele jeg personligt synes er størst.
Adwords giver dig mulighed for at kontrollere hvornår på dagen du vil være synlig, overfor hvilke personer (baseret på hvilket søgeord de har skrevet). Det vil rent faktisk sige at du kun bruger dine annonce kroner på folk der rent faktisk er interesserede, i modsætning til at reklamere i en avis hvor du kun kan ”kontrollere” hvilken befolkningsgruppe der kan rammes.
Stor eksponering for minimale udgifter
Du har rent faktisk mulighed for at blive placeret som nummer 1 på dine keywords på google, for en pris der er til at betale. Prisen er dog afhængig af ordets popularitet.

adwords

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *