Adwords

Adwords

Når du vælger søgeord til dine Adwords. kampagner er der forskellige muligheder for hvilken type af søgeord du kan vælge at arbejde med. De to vigtigste søgeord muligheder omfatter:

Bred match: Denne Adwords indstilling når de fleste brugere ved at vise din annonce, når dit søgeord er søgt efter. Simpelt og nemt.

Negativ match: Denne indstilling forhindrer at din annonce vises, når et ord eller en sætning, du angiver søges efter. Dette kan være smart, hvis du vil undgå at spilde annoncer på ikke-relevante visninger der kan knytte sig til dine valgte søgeord, men ikke er et rigtigt match.

 

Adwords er mere end det …

Men der findes også andre Adwords indstillinger. For eksempel:

Sætning match: Din annonce vises for søgninger, der matcher den eksakte sætning

Nøjagtig match: Din annonce vises for søgninger, der matcher det eksakte udtryk.

Når du bruger Adwords, arbejder du hele tiden med relevante søgeord, og prisen for Adwords annoncen afhænger af hvilket søgeord du arbejder med. Hvert søgeord du vælger vil have en pris pr klik (CPC) beløb. De bud angiver det maksimale beløb, du er villig til at betale, hver gang nogen klikker på din annonce (den maksimale pris pr klik). Et højere CPC-bud kan give din annonce visning på en højere placering på siden.

adwords

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *