Adwords – pay per click

Adwords – pay per click

Vil I gerne blive set på Google, før end jeres konkurrenter bliver det? Så skal I måske overveje at gøre brug af Google Adwords, der er Googles eget annonceringsprogram. Normalt er der flere måder, hvorpå man kan blive synlig for sine brugere, når de bruger Google. Den ene er via det organiske ord (SEO) og en anden er gennem annoncering (Adwords).  Det organiske ord kan være hårdt arbejde og kan aldrig løses i en enkelt proces, men kræver at man bliver ved at sidde med det og videreudvikle, for at blive set. Men med Adwords kan man bruge annonceringen til at ramme den intenderede bruger mere målrettet.

Ca 30% af alle søgninger på Google går gennem Adwords, og alt afhængigt af, hvor stor knkurrencen er på jeres annoncegenre kan I komme til at have så meget som hele 2 annoncer øverst på Google. Fordelen ved Adwords er helt klart, at man vil lægge mærke til jer, før end man lægger mærke til jeres konkurrenter, og derved bliver potentielle kunder altså henvist til jeres hjemmeside før end de andres.

Kom godt i gang med SoftwareDanmark

I SoftwareDanmark tør vi godt at kalde os specialister i Adwords. For det er lige det vi er. Vi er nemlig en slags specialister i alt indenfor online marketing og tænker både bredt og langsigtet i forhold til denne kanal. Bliver du kunde hos os, vil du opleve vækst i din virksomhed. Vi analyserer også løbende på vores resultater og sørger for hele tiden at optimere vores arbejde, så vores kunders placering hele tiden bliver holdt ajourført.

Adwords – pay per click

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *