Firma Facebook

Firma Facebook

Som indehaver af en firma Facebook er det oplagt at kigge på mulighederne for at annoncere gennem Facebook, og derved nå ud til en overvældende portion af mulige potentielle kunder. I dag er ”alle” på Facebook, hvis man skal tro de gængse opfattelser. Selvom dette naturligvis ikke passer helt, så er der altså rigtig gode muligheder for at brande sig gennem en firma Facebook annoncering.

 

Firma Facebook annoncering – 4 gode muligheder

Få nye fans (likes) kampagner: Skal du have nye fans (likes), vil det være mest fordelagtigt, hvis det er personer, som reelt har interesse i din virksomhed og brand. Engagerer dine fans sig, vil det sende et signal til Facebook om, at dine opslag er i høj kvalitet og fortjener at nå ud til en større rækkevidde.

Leads kampagner: Indsamling af leads er interessant for dig, som ønsker flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev, konkurrence, service eller noget helt fjerde. Man kan tale om mange forskellige former for leads, hvor salg ikke nødvendigvis er den direkte målsætning.

Kanvas kampagner: Med Kanvas sender du ikke dine mulige kunder til egen hjemmeside, men en hurtigt indlæsende side på Facebook på kundernes mobiltelefon. Det er en spændende mulighed for at give et førstegangsindtryk af produkt og virksomhed med større billeder, videoer og øget engagement i forhold til egen hjemmeside.

Differentierede annoncer: Udarbejdelse af differentierede annoncekampagner. F.eks. mulighed for at vise forskellige annoncer til mænd og kvinder inden for samme målgruppe, hvilket i nogle tilfælde kan sikre et bedre afkast af annoncerne.

firma-facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *