Online marketing

No Comments Digital marketing

Online marketing

Mens den traditionelle marketing falder, er online marketing konstant stigende og bliver større og større for hvert år. Og med online marketing snakkes der om både Adwords, hjemmesider, bannerreklamer, sociale medier og direct marketing som for eksempel e-mails.

 

Hvad er online marketing?

I dag har mere end 60 % af marketingfolk vedtaget indgående online marketing strategier for deres færdsel online, men der er stadig plads til uddannelse og kompetencer, som er fuldt med tiden og fornyer sig. Ikke mindst fordi online marketing ikke længere kun skal ses som en kanal eller en teknologi. Det skal ses som en strategi, og som en helhed. Det er ikke nok at ”gøre”, for lige som med al anden marketing skal man også forpligte sig og tilpasse modeller, samt handle på de resultater der kommer af den online marketing man foretager i virksomheden. Marketingfolk der lykkes med online marketing, er gerne siddende i de firmaer, der har en indgående ekspertviden og fokuserer målrettet på online marketing og på at skabe gode relationer og resultater. Vellykket online marketing kræver en strategisk ændring i, hvordan man fokuserer på sin markedsføringsskik og relaterer til både kunder og målgruppe.

online-marketing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *