Online marketing strategi

Online marketing strategi

Som fortsættelse til vores sidste indlæg om online marketing strategi og Facebook annoncering, kommer her 3 nye tips til Facebook annoncering der bliver en del af en succesfuld online marketing strategi.

God online marketing strategi: 3 hurtige til effektive annoncer

Nøgleord 1: Konkurrencer. Konkurrencer får ofte skældud af folk der arbejder med online marketing strategi dagligt, men faktum er at hvis man laver gode, relevante og kreative konkurrencer, så kan de være en investering der er godt givet ud.

Nøgleord 2: Integrering af Google Analytics. Integrering af Google Analytics i hjemmesidens backend bør altid være en selvfølge. Google Analytics bruges til analyse af besøgstrafik og til både at give et overblik, samt mulighed for løbende at optimere og forbedre annoncer og tiltag.

Nøgleord 3: Mål og forbedre. Det er ikke nok at køre Facebook annoncering som en del af din online marketing strategi. Du bør også altid følge op på den, når den er afsluttet. Opnåede du hvad du ønskede? Og hvad kan du gøre bedre i fremtiden?

online-marketing-strategi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *