Onlinemarketing

Onlinemarketing

Google er selvfølgelig en kæmpe spiller, når der skal lægges onlinemarketing planer. Der findes to måder at blive fundet på Google. Den ene er Adwords, som er de annoncer, som findes siden. Den anden mulighed er de organiske ord (SEO), som er Googles kriterier for at rangere de forskellige sites bedst. Begge værktøjer er meget brugbare til onlinemarketing, hvis de benyttes rigtigt, og Softwaredanmark er specialister i begge onlinemarketing dele.

 

Onlinemarketing der virker!

SoftwareDanmark er alternativet til et ”dyrt” PR bureau. De besidder de samme kompetencer, men skal ikke ud og tilkøbe sig ydelser, da de selv har det hele in-house.  SoftwareDanmark starter altid det potentielle samarbejde med et uforpligtende møde, hvor de lytter til virksomhedens ønsker for sin onlinemarketing, og ikke mindst stiller spørgsmål til virksomhedens tidligere onlinemarketing strategier. Derefter følges der op på mødet, for at høre indtil, om der skal indgås en endelig skriftlig aftale.

Når du søger professionel hjælp til din onlinemarketing, kan du med stor fordel vælge at alliere dig med dem. Hos SoftwareDanmark arbejder de på den måde, at vi først og fremmest går ind i laver en grundig analyse af dit marked og af dine konkurrenter. På denne måde fastlægger de dine konkrete onlinemarketing behov, og vil i samarbejde med dig lægge strategier for det fremtidige arbejde.

Onlinemarketing

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *